Sverigedemokraterna

2010-01-31 | 00:38:00  Allmänt
Tänker inte uttrycka mig politiskt i bloggen, såna saker håller jag för mig själv.
Men satt och läste lite inlägg på Sverigedemokraternas sida på Facebook, där stod det mycket lustigt.
Det roligaste av allt måste varit den Norska gubben som vid ett flertal gånger skrev om att Sverige skulle vara Svenskt osv. Här är en bild på ett av alla grejerna han skrivit:



Anser han sig då Svensk kan man fråga sig? Han är väl exakt lika mycket OSvensk som Muhammed från Irak som bott i Sverige i 2 veckor?

Lustigt det där...

Kommentarer
Postat av: .

Hur svensk är du då?

2010-01-31 @ 21:18:46
Postat av: Julio

En definitionsfråga, beror på vem du frågar. Frågar du mig är jag helsvensk med annan bakgrund.

Frågar du någon annan kanske du får ett helt annat svar, välj själv!

2010-01-31 @ 21:43:51
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin