Stackars lilla mig!

2010-01-08 | 17:57:03  Musik
Så synd om stackars lilla mig för jag är så sjuk och har så ont i halsen! :(
Därför tar jag mig ett varmt bad och läser en bok eller kollar en film och lyssna på Enyas nya album som är riktigt bra! Har inte bestämt mig ännu, sjukt skönt ska det bli iaf. Under tiden jag ligger i badet så får köttfärsen tina lite. Ska äta spaghetti & köttfärssås ikväll, bästa! :)

Här hittar ni Enyas nya album The very best of Enya: Enya – The Very Best Of Enya

<font Skönt!







Kommentarer
Postat av: Anonym

fel o duscha bara

2010-01-11 @ 12:20:18
Postat av: Julio

Fel & våga säga vem man är bara?

2010-01-11 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin