So fresh, so clean, so på.

2010-01-21 | 22:52:59  Allmänt


So hot!

Tycker detta är sjuktsnyggt, ganska simpelt men ändå riktigt riktigt snyggt.
Ge mig jackan säger jag bara, den är riktigt fin och kängorna! Någon som vet vart man kan köpa ett par liknande kängor?

Sov länge, var i skolan en stund, var på stan en sväng, åt mat på högskolan, tränade, åkte hem... Intressant dag va? Mucho! När vi kom till träningen fick vi reda på att vi kunde befinna oss på föreläsningen vid halv 9 istället för halv 7. Så det blev endast en timmes konferans, sedan MAX. Det var näjs!

Tänkte bjussa på ett videoinlägg, men kvinnan som har filmen vägrar logga in på msn och skicka det :( fock!


music music music, senare ikväll bjussar jag på det underbara lilla tinget music.
Keep ya eyes open!


Kommentarer
Postat av: Olivia

nu ska du inte va dum med mig. har faktiskt inte kommit hem förns nu! dummer!

2010-01-21 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin