SJUK!

2010-01-08 | 15:19:07  Allmänt
Första träningen på säsongen börjar idag, och jag är SJUK!?!?! Inte lite snorig, eller lite ont i halsen.. Jag kan förklara ungefär hur jag tror det ligger till: Jag har 2 halsmandlar som är stora som 2 fullvuxna blåvals pungkulor, sedan så har jag en näsa som är mer igentäppt än ja, jag vet inte vad... Störigt är det iaf!

Vaknade typ för 1 timme sen kanske, och jag vill så gärna på stan en sväng :( Men frågan är om min kropp,näsa,hals vill det? Njaaaaae

Tänkte ge lite tips på 2 outfits som är riktigt gryma där personerna verkligen lyckats! Är ganska kräsen utav mig med folks outfitar hit och dit men dom här 2 hissar jag till skyarna! Denna gång blev det 2 tjejer, nästa gång 2 killar troligtvis.


Outfit 1:


Snygga kläder kan alla köpa, men snygg stil är svårare.
Stilen ska passa ens kropp, ens utseende och helst ens personlighet.
Personligheten kan ju vara svårt för mig att veta! Men vet att hon lyckats grymt bra att matcha med sitt utseende.
Många tänker nog "Vad var det för speciellt med det" Men det jag tycker är speciellt är att det ser ut att vara så mycket hon!

Dom höga jeansen, är riktigt fina!
Toppen är också riktigt snygg! Färgen passar bra till hennes hud samt byxorna.
Och jag som är hemligt kär i glasögon tycker ju det är ett gigantiskt + att hon har det.
Hoppas inerligt att hon kör på ett par fräscha vita converse till det här!
Sen en sak som jag bara pratar för mig själv om, hon har tandställning och det är charmigt som fan! haha.

Ni kan kolla in henne på hennes egen blogg http://www.lovelerx.blogspot.com/



Outfit 2:

Samma sak här, outfiten passar henne riktigt bra!
Det är smådetaljerna jag gillar i denna outfit, tex sånt som att skjortan "sticker ut" både under tröjan och vid armarna, småsaker som gör ganska mycket. Som att henns vita strumpor sticker upp lite ovanför dom snygga kängorna, gör också ganska mycket.
Och den gigantiska halsduken är också snygg som fan, som hon matchat bra med mössan.
Grymt helt enkelt!







Kommentarer
Postat av: Em

SV: Nej, det var jag inte, varför undrar du? (:

2010-01-08 @ 15:41:46
URL: http://myseasons.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, jag dregglade över mina egna mac-grejjer innan dem ;) Och nu lutar man sig tillbaka och njuter bara.



Röstade på dig som månadens blogg. Lycka till killen! :)

2010-01-08 @ 17:06:12
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: ebba

Galet snyggt!

2010-01-10 @ 17:57:42
URL: http://brejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin