schoool.

2010-01-18 | 11:36:36  Allmänt
Försov mig imorse, skyndade mig till skolan.. hatar att försova mig! Men glömde ställa klockan igår.
Nu sitter jag i skolan och jobbar med att fördjupa mig i en utav Sveriges nationalparker, tillsammans med Sussi, KUL! Njäää, inte riktigt va. Jag hatar skolan, så är det.. Menmen, man får göra det bästa utav situationen och göra skiten bara.

Nån mer än jag som är sådär sjukt skolless?

Det finns bara en kvinna i mitt huvud nu mer, en kvinna i mina hörlurar, en kvinna i mitt liv.
Sophia Somajo
huuuuuur ska jag beskriva henne? Så sjukt cool, snälla ladda ner hennes album allihopa och lyssna. Man blir förälskad, jag har aldrig varit så exhalterad. Vet att jag skrev om henne igår också, men jag kunde inte låta bli att göra det idag också.






Förresten, jag har ju berättat om mitt monsterschema tidigare, och nu börjar det.. Från och med idag!
Idag börjar jag tex 08.30 och slutar 16.30.. helt stört, jag kommer avlida.
Kommer inte kunna gå till 16.30 eftersom mina träningar börjar då och det tar sin tid att ta sig ut till Nordic hallen, så då kommer jag missa ungefär en timme nån dag i veckan, och då blir det ju inte direkt mindre att göra....

Ikväll ska jag äntligen beställa det nya mixerbordet, så jag hoppas på att jag har det i slutet på denna vecka! Det ska däremot bli riktigt näääjs.

Återkommer under kvällen med lite musik, dagens osv.
Under tiden kan ni ju roa er med att njuta till den här låten av min älskling.






Kommentarer
Postat av: sussi

Men vi kämpade på bra idag endå joel:)

2010-01-18 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin