Satans pissiga klantarsle!

2010-01-08 | 20:31:32  Allmänt
Vad var det jag skrev i förra inlägget? Ett varmt skönt bad, med musik och film/bok?
Jo tjenna!

Som ni såg på bilden hade jag tänt några ljus vid huvudet typ.. Så lägger jag mig ner, tänker inte på det..
Väldigt snabbt känner jag hur det luktar sjukt bränt! Känner mig på bakhuvudet och det brinner!! Smart som jag är doppar jag bara skallen i vatten, men första tanken var ju "Hejdå långt hår" "Hej trimmern". Men jag tror jag slipper det, borstade bort allt hår som brann upp i huvve och jag ser inga större spår utav flintar eller dyl. Så tror att jag bara lyckades bränna topparna. För en gångs skull får man ju tacka att man har tjockt och mycket hår. :)
Menmen, det blev iaf inte något trevligt bad utan det blev en långdusch istället. Tog ett tag att få bort allt brännt hår! Luktar satan gör det också tur att inte brandlarmet gick, det hade jag inte orkat..



Den närliggande matbutiken

Juste, det ryktas att delar utav personalen på en närliggande matbutik läser denna ynkliga blogg!
Vilket betyder att man kanske ska tona ner pratet om delar utav personalens utseende i både blogg, omklädningsrum, samt på fotbollsgymnasiets boende Kalmarvägen. Alla fotbollskillar som någon gång satt sin fot i GIF Sundsvalls Juniorer/Talanglags omklädningsrum vet ungefär vad jag pratar om.
Samma sak som att jag måste informera delar utav laget att jag nu förtiden känner en del utav personalen på en butik närmare stan i samma kedja som den närliggande butiken är.
Damerna i stadsbutiken som är i samma kedja kallas för "I**-B****Gatan milfar".
Måste också tillägga att ordet "Milf" i detta omklädningsrum ej är en äldre dam som man skulle vilja älska med, utan det är en dam med förträffligt utséende!

/ Gif Sundsvalls egna Julio Eduardo Qwiberg


Kommentarer
Postat av: Messi och Mexes

Kan vi få rekommendera att du sätter ljusen i fotändan av badkaret nästa gång? Det tar lite längre tid för fötterna att börja brinna..;-)

2010-01-08 @ 23:14:21
Postat av: Jennifer

Hejhej. Kedjorna och sånt köper jag på Panduro, annars är det bara köpa ett halsband med massor av kedjor på. Det blir mycket billigare så ;)

2010-01-08 @ 23:22:35
URL: http://nightlifes.blogg.se/
Postat av: Vic ♥

Hahaha, du vet att du leder stooort va? ;)

Ser ut som att du kommer vinna!

Tävlingen slutar den 10 januari bara så du vet :)

2010-01-09 @ 00:11:40
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin