Nordic all day long!

2010-01-10 | 22:29:40  Musik
Har varit i Nordic hela dagen, kollat på Foppa när han lirade bandymatch mot Selånger..
Haha jaa, vad ska man säga? Foppa var grym, men hans lagkamrater var inte riktigt lika grymma, vilket resulterade i 27-0 till Selånger...
Det visade sig att Bellaboll & Co lirade metso cup samtidigt, så slöt med att jag kikade på dom hela dagen :) Dom var duktiga och vann!! Grattis :)

Enligt Victoriasfashion.blogg.se så skall tävlingen "Månadens blogg" vara avklarad nu eftersom hon sa 10 December som slutdatum och i detta skede så leder jag med nästan 100 röster! :) Förvånande men också riktigt roligt, blev skitglad när jag såg att jag ledde med så mkt. Alltid kul att vinna! Tack till alla er som röstat!

Nu är det grabbar här som vanligt och vi kollar fotboll! :) Kul kul.

För er som varit med på house scenen ett tag känner igen den här mycket väl!
tänkte lägga upp en riktigt klassiker, fin som snus som man brukar säga. Men gammal som gatan!
Finns också i väldigt bra remixes men valde att visa er Originalet som är ruggigt bra också.




puss juliosssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuuurututututututu

2010-01-11 @ 10:12:05
URL: http://asemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin