My bad..

2010-01-17 | 13:49:08  Allmänt
Ledsen för dåligt uppdaterande på sistone.. Men har haft fullt upp!
Igår var det Gaga night, det var riktigt grymt! Fyfan vad kul det var :) So nice. Själv tog jag inga bilder, men dom andra gjorde så det kommer upp så fort jag får tag i dom. Det var bara trevligt och skönt folk med igår, me like!

Som ni ser har min header sagt hejdå till mig, så ska fixa det så fort som möjligt. Det här funkar icke! Kanske ska fixa en ny? Njaee, who knows.

Nu ska jag städa lite, sen hoppa in i duschen samt ordna något att äta. Ikväll ska jag pallra mig iväg för att se Snabba Cash, har hört mycket blandat om den, men jag går in med höga förväntningar! Tänkte också bjuda på lite musik ikväll.



Den här låten är såå skön, man blir glad när man hör den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin