Mer plugg....

2010-01-31 | 20:12:12  Allmänt
Fick en välförtjänt paus i mitt pluggande, tack våfflan & tack blåbert!
Det var trevligt, as usual!

Ska fortsätta plugga en timme till ungefär, sen ska jag kolla Wallander filmen som går på 4an.
Älskar svenska deckare, vet att alla typ hatar dom.. men jag tycker dom är riktigt bra faktiskt!
Eller oftast iaf.

Imorgon är det skola 08.30 till typ 16.15 fan vilken underbar dag! Efter det träning 16.30 till 18.00.
Ni förstår säkert hur pigg och glad jag är när jag kommer hem vid 7 tiden då.
Allrahelst nu när det är så varmt ute, idag var det ju tex bara 17- ute när jag drog ner till stan.

Något som piggar upp lite iaf, denna sjukt coola dansfilm! Hittade den hos mtotheb.blogg.se.
Värt att kolla på! Kolla hela, om ni verkligen inte orkar det. Kolla slutet bara.



återkommer senare med massa pissinformation och tråkiga händelser.

Ciaaaaos.


Kommentarer
Postat av: Rob

Men tack själv du grabben! Mycket najs indeed! =)

2010-01-31 @ 20:27:22
URL: http://ifwegetlost.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sjukt cool film!

2010-02-04 @ 17:35:33
Postat av: Julio

Aa, stört! :) Dom är sjukt coola.

2010-02-04 @ 21:42:40
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin