Look a like? 2

2010-01-26 | 20:08:34  Allmänt




Look a like 2.
Nå, hur likt är detta då? Detta har jag inte hört nyligen, men under fotbollssäsongen får jag väldigt ofta höra att jag är lik Giovanni Dos Santos, numera i Tottenahamn, innan dess Barcelona.
Jämförelse med Kid Cudi igår tycker jag inte är speciellt likt, men många andra tycker.
Men detta tycker faktiskt jag också är likt. Har lurat en hel del personer om detta faktiskt, allra helst bilderna på Gio med Barca tröjan på ;)


Nå, vad tycker ni? Lika? Kommentera nu!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Kid Cudi var riktigt lik.. Men detta är identiskt. Hur lyckas du vara lik alla??? Du gör det bra ;)



2010-01-26 @ 20:24:58
URL: http://herrskapet.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh nej

2010-01-26 @ 22:04:29
Postat av: Lollo

sjuktlik! speciellt bilden från sidan med barca tröjan!!

2010-01-27 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin