Kategorier

2010-01-15 | 00:27:10  Allmänt
Nu har jag som önskat fixat några kategorier, än sålänge är det bara "Musik" och "Dagens outfit", men kommer några mer så småningom. Men under musik hittar ni alltså all musik jag lagt upp i bloggen än sålänge. Smidigt för er som bara letar efter musik tex. Så ni slipper leta :) Dock kan musiken gömma sig lite bland all text i inläggen.
But keep your eyes open!

Imorgon (idag), så ska jag faktiskt bjussa på nå speciell här i bloggen, ska bli lite roligt. Får se vad folk tycker om det. Kan säga att en god vän till mig från Jönköping kommer bli glad ;) Mer än så säger jag inte!

Innan jag slocknar helt tänkte jag lägga upp några bilder på 2 personer som bytit outfits, se vad mycket kul man kan göra med kläder! Snacka om att kläder kan säga mer än vad man tror.




















Dom här 2 personerna som är på bilderna är alltså samma på alla bilder om ni inte förstod det.
Ganska coolt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin