julio in thaaaaaaaaaaaa hus.

2010-01-20 | 18:57:21  Musik
Tränings ledig idag, faktiskt riktigt skönt! Tog mig friheten att fika en snabbis på stan och slippa känna panikångesten över att man har skitbråttom iväg för att träna oså.
Men imorn äre igång igen.

Lugn dag idag i skolan faktiskt, helt OK dag.

Today's clothes.

Keps, sweet, junkyard.se
jacka, h&m
tröja, these glory days, carlings
skjorta, these glory days, carlings
chinos, gina tricot
skor, converse
armband, h&m
klocka, inex






Hittade en ny helt OK låt häromdan, tänkte visa er den. Faktiskt riktigt skön, trodde inte det när jag hörde början riktigt.. Brukar va skeptisk till alla dessa tusentals olika remixerna som dessa artister är med i. Men den här var ganska skön!

Fast som dom flesta vet så är jag en 100% house människa, så det ska en del till för att jag ska bli imponerad av hiphop / rnb låtar.

Vet inte riktigt hur det är med alla läsare, vad gillar ni mest?

House/Hiphop? Och vad vill ni helst ha här på bloggen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin