Joel Kinnaman

2010-01-11 | 00:04:03  Allmänt



Joel Kinnaman


Antar att det är många som skriver och hurrar för Joel Kinnaman idag pga den första filmen i Johan falk serien satt igång ikväll på fyran. Eller egentligen 4:an som det är, jag hoppas verkligen att folk ser dom 3a första filmerna som gjordes på 90 och början av 2000 talet. Nolltollerans, livvakterna och den tredje vågen. Riktigt bra filmer och jag tycker man ska se dom för att hänga med riktigt.

Första gången jag fick se Joel var i Tjenare kungen från 2005, kommer ni ihåg det? Han spelade "Dickan" då.
Andra bra filmer/serier jag sett Joel i är Andra avenyn, Arn, Vinnarskallar och 183 dagar.

Måste säga att han är en utav dom bättre svenska skådespelarna jag sett på ett tag, har väldigt svårt för Svenska skådespelare men han är grym! Han har ju som sagt "slagit" igenom i dom nya Johan Falk filmerna.
Och när jag skriver detta så är det bara 4 dagar kvar tills Premiären på filmen "Snabba Cash" går av stapeln där Joel kommer spela en utav huvudrollerna, och jag kommer vara där! Det lovar jag.



Kommentarer
Postat av: sandra

snabba cash e svinbra! helt klart värd pengarna

2010-01-11 @ 21:49:59
Postat av: Julio

Haha, hur vet du det när den har premiär på fredag? ;)

2010-01-11 @ 22:33:47
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar vad hade han för roll i andra avenyn?

2010-01-12 @ 20:08:09
URL: http://sundin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin