I'm Music

2010-01-22 | 12:21:16  Musik
Hejsvejs här har ni lite tyng musik, hejdå.

Remix på en old old song, ingen kan ha missat, helt OK måste jag säga.



Denna har jag säkerligen lagt upp förut, men tycker den är så sjukt bra i en del.
Inte heller ny alls, utan utjatad som fan, men lyssna vid 0:55, sätt volymen PÅ MAX!
Skit i om ni blåser ut grannar, hundar, fönsterrutor etc.



Tänkte också bjuppa på 2 utav sveriges mest utjatade låtar men i bra remixer, så dessa tror jag inte riktigt lika många hört. Wonderful enligt mig! Slår originalen 10000 gånger om. DOCK spelas åtarna ganska ofta ute, så finns risk att folk hört dom på krogen.


Sveriges mest utjatade låt 2009, men denna remix är grym!
1:25 sååå skönt! Denna låt som spelas en del ute, eller jag har iaf hört den ett par ggr.




Första gången jag hörde den blev jag bara sjukt irriterad! hatade den..
Men efter ett tag insåg jag att den är ju HUR KUNG SOM HELST! Galet bra.
Allra helst den här remixen, så mycket bättre än originalet.




voila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin