Homework to do!

2010-01-30 | 14:27:33  Allmänt
Nej, det är ingen peruk. Det är mitt alldeles egna hemmagjorda morgonruffs, dom flesta har nog aldrig sett mig i lockigt hår faktiskt. But here you have!


Believe it or not!
Men, just nu i skrivande stund har jag tagit en paus från PLUGGANDET! Vet, det låter helt otroligt. Men jag har tagit mig i kragen och plugat 1.5 timme på en lördag, är ganska stolt över mig själv.
Men har ett feting prov tills på tisdag och jag måste verkligen få godkänt, så bara att plugga.


Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen ner på stan & möta Våfflan när hon slutar jobba, så ska vi hänga lite o kanske ta en fika. Seeeeeeeeya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin