Första träningen för i år, check.

2010-01-11 | 20:33:01  Allmänt
Är fortfarande krasslig, men kunde inte hålla mig från att gå till träningen idag..
Det var roligt och skönt att få röra på sig igen! Började med lätt fys 30 minuter, sen hade vi olika spelmoment.
Sen pressa jag mig själv lite efter träningen genom att köra några maxlöp. Skööönt som fan att komma igång igen!
Så nu är det igång igen, 8 ggr i veckan försäsongen is on! Ska försöka att inte skriva så jättemycket om fotbollen, d kommer väl folk ruttna av uttråknad.
Känns dock att man inte tränat stenhårt under uppehållet..

Passande bild till ämnet.


Nu ska jag äta en god lasagne och en god macka. Sen ska jag försöka komma i sängs så tidigt som möjligt, fast först måste jag se Paradise! Har blivit en riktig paradise nörd... Jag håller stenhårt på Cimon och har gjort ända från början, den killen är king! Snygg, skön, riktigt shyst klädstil.

Cimonnnnnnnnn



Kommentarer
Postat av: therese

Joel, Cimon är en riktig nörd och allt annat än snygg! haha

2010-01-11 @ 21:39:34
URL: http://thereselyander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin