Pioneer

2010-01-04 | 21:02:53  Musik
Kom hem från stan för en stund sen, hade en lång och väldigt trevlig fika med Aroua! :) Var så skönt att träffas igen, var längesen.. Vi hade en hel del att prata om.

Nu sitter jag här hemma, har ju lovat mig själv att äta tacos ikväll. Men åt ju sallad på stan.. Så är inte jättehungrig, så får nog bli tacos lite senare mabye.

Har bestämt mig för att införskaffa mig ett nytt mixerbord och 2 spelare hade ju inte tackat nej till 2st Pioneer CDJ-1000mk3 och 1 stycke Pioneer DJM-800.. men juste, glömde att jag inte har 50000 på kontot just nu..


dreggel



så får se vad det blir, ska kolla runt lite oså.

tänkte bjussa på Vemdalen 2009/2010's två troligtvis mest spelade låtar




bra musik of course! inget nytt, men dom nöttes stenhårt i veckan kan jag lova.




Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: TACK!! vad söt du är :)

2010-01-04 @ 23:24:23
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp en pacemaker istället billigare :)

2010-01-07 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin