Grattis Robert "19 år"

2010-01-11 | 15:09:56  Musik
Vaknade imorse vid 8, kände efter lite.. Och inser att jag fortfarande är lite krasslig! Men tänkte faktiskt pallra mig iväg till skolan ändå när jag kommer på att vi inte bytt schema ännu, realy good eftersom jag då har avslutat den enda kursen jag har på måndagar. Vilket betydde att jag kunde lägga mig till ro i sängen igen och snabbt somna om.

Nu lever jag iaf igen, ska äta frulle och så småningom pallra mig iväg till träningen, ska nog inte vara med men småjogga lite kanske. Jag vill verkligen bli frisk nu så jag kan börja träna..

Har 2 grymma födelsedagsfester inplanerade nu om allt går som det ska, på lördag ska Robbieboy firas som förövrigt fyller "19" idag. Grattis Robert.
Och så Josefine som ska firas den 6/2 som fyller 25 år, då bär det av till Gävle. Ska bli riktigt riktigt roligt!
Juste, på Robbies party på lördag så är det "Lady Gaga" Tema, så det kan bli sjukt roligt att se hur folk klär ut sig =D

Nu ska jag snart kila iväg till träningen, bjussar på en fiiiinfiiiin låt. 1:00 Sätter det igång!






Kommentarer
Postat av: Rob

haha, tack mannen! :D det kommer bli köng!!!

2010-01-11 @ 23:26:15
URL: http://ifwegetlost.blogspot.com
Postat av: tessan

du har dålig smak joel! :P

2010-01-12 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin