D.Ö.D

2010-01-12 | 23:44:24  Musik
Jag är D Ö D.
Det är min ande som skriver, eller den är typ också död. Det är min andes andes andes ande som skriver just nu. Jag har ont i varenda liten mm i kroppen, ändå har jag inte tränat speceiellt hårt dom 2 senaste dagarna, men fysen satt ju sina spår och uppehållet satt väl sina spår också.... Menmen.
Skönt att det känns att man är igång igen iaf.
Fick äntligen tag på ett par dojjer idag!
För att kolla dojjerna kan ni trycka här.


Paradise



Då var denna veckans Paradise avsnitt över för denna gång, Dalin ut, Rami ut, Franscesca in.. igen? Tydligen.
Jaja, jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Glad över att Cimon inte åkte ur eftersom han är min favorit!

Tänkte också tipsa om lite musik om man ska ha förfest eller så och inte orkar springa och byta låtar hela tiden.
Här har ni 2 riktigt bra mixtapes på 55 och 45 min. På Spotify till och med.
Perfekt till förfesten som sagt. Om man nu gillar house musik förstås, annars kan det bli lite knepigt.
På tal om Spotify, är det många som använder det? Använder DU det? Hur gör du när du ska ladda hem musik?

Mix1
Mix2



Imorn tänkte jag vara lite roligare på bloggen, idag är jag som sagt D Ö D och orkar inte vara rolig.
Så Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin