Candy STOP!

2010-01-21 | 11:53:48  Allmänt



GODISSTOPP!

Från och med imorgon, alltså om ungefär 12 timmar och 20 minuter. Då börjar min nya idé godisstopp.
Jag ska försöka att inte äta godis på 3 månader, av lite olika anledningar faktiskt. Framförallt för att spara pengar, det är bättre för tänderna, och för hälsan. Jag är rädd att jag börjar bli liiite sockerberoende, därför ska jag testa det här.

Men då kommer då frågan, vad är godis?
Det här hade jag tänkt att EJ skulle vara tillåtet att äta/dricka:

Ej tillåtet att förtära under godisstopps perioden:

  • Alla sorters godis (Lösvikt, Godispåsar, Chokladkakor, etc)
  • Läsk och Energidrycker (Bubbellvatten ingår ej)
  • Chips (Popcorn ingår ej)
  • Alla sorters alkohol
Tillåtet att förtära under godisstopps perioden:

  • Gainomax
  • Kexchoklad (Folk tycker olika, men jag behöver det efter min träningar, inte i "'äta gott" syfte)
  • Popcorn? Hmm, är det OK?
Kommer inte på något mer nu.. Men tycker ni att något mer borde läggas till? SKRIV!


Ska ner till skolan nu snart för ett dödsprov.. gulp.. Men men, det går säkert bra :)
Sen blir det träning och ikväll föreläsning, i 3 TIMMAR!!!!! Såg ni? 3 TIMMAR!!!!
Från halv 7 till halv 10 har vi föreläsning och ska sitta och lyssna och vara koncentrerade, kul..

Håll tummarna för att jag överlever och för det ligger ett litet papper i brevlådan som säger att jag kan hämta ut ett paket på Ica ;) Gissa vad det är? moahaha.

Riktigt tung låt!
För er då som inte klarar av att lyssna på den i början och vill ha den biten som är reaaaly good direkt, så spola fram till 1:55





Kommentarer
Postat av: ems

jordnötter och jornötssmör är nyttigt! tro det eller ej.. dock inte jornötssmöret med massa socker i utan det ekologiska. kolla innehållet =)

2010-01-21 @ 14:20:33
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: majlards ende,

Jag önskar dig all lycka i detta omänskliga självmordsuppdrag, Qviberg.

2010-01-21 @ 20:05:33
URL: http://pirkt.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Hehe, ja det är han :D

2010-01-21 @ 20:46:29
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hej! Tycker disskussionen är skit rolig och intressant. angående Pop corn så tycker jag att de skulle vara förbjudet. Vad många inte vet är att op corn innehåller otroligt mycket fett. Ett tips vore att poppa pop corn i kastrull istället, eftersom mycketr av fettet dunstar. Men den värsta finden är glass. De ska du verkligen avstå från. ELLER VÄNTA, VEM FAN BRYR SiG OM DU SLUTAR MED GODis ELLER intE!? NAAAJS BLOGG OM MAN ÄR INTRESSERAD AV PISSFAKTA.

2010-01-21 @ 22:15:03
Postat av: charlie

ahha sick :)

2010-01-21 @ 22:16:15
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin