brills

2010-01-29 | 17:52:28  Shopping

Träning 08.00 imorse, sov på tok för lite inatt kände jag direkt när jag vaknade imorse.. fick iallafall i mig lite gröt sen var det bara att ge sig iväg till träningen. Efter det var det att skynda sig till skolan, ganska OK skoldag faktiskt.. Slapp ju 2.5 timmes bild sista lektionen så. Fått reda på att vi kanske slipper det hela det här året.
Efter skolan blev det en sväng på stan, sen gymmet.

Hann köpa runda färgglada örhängen på stan och hämta ut mina glajjer på posten jag köpt!
Jag är helt död typ, så vet inte vad som händer ikväll. Först skulle jag iväg, sen skulle jag hänga med Aroua, sen kunde hon icke.

Så får se, vad jag gör ikväll :)

glasögona från hiphopbutiken.se











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin