Birsta med boysen!

2010-01-09 | 21:25:26  Musik
Sov till typ halv 2 idag, fett skönt! Fast får lite ångest över att jag sover bort halva dagarna..
Men eftersom jag är sjuk så är det helt OK.
Duschade, klädde på mig lite fort och drog iväg till Birsta med Jesper & Dennis. Dom skulle leta skor och jag skulle leta värmefläkt! Japp, du läste rätt: Värmefläkt!
Har man en lägenhet där det konstant är ca 13-15 grader så fryser man ihjäl om man inte som jag går runt i halsduk + mössa + tjockstrumpor + tjocka tofflor.. Och det känns inte som man ska behöva göra det för att inte frysa i sitt hem.

Men nu är det som det är och jag kan inget göra åt saken förutom att köpa en värmefläkt och det gjorde jag!
En prima sådan till och med, denna skönhet inhandlade jag för 379 Svenska kronor. Ett alldeles lagom pris för att slippa frysa sina små fötter sönder och samman. Hann faktiskt med och shoppa upp cirka 110 Svenska kronor till. På halstabletter samt hudkräm. Vilken toppen shoppingdag!




Dagens kommer här nedan (bilden är skitsuddig, picasa vill inte riktigt samarbeta med mig..)




Vit megaskön mössa från H&M
Vitt djupt linne från Carlings
Färgglad skjorta också från Carlings
Svarta chinos från Weekday (tror jag)
Vita air force sneakers från Caliroots
Halsbandet och armbanden har jag pysslat ihop själv :)

Här har ni en jättebautamegasuperduperultrahuxxfluxxbra låt! Glöm inte att ha volymen på max!
0:31, helt underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin