Bedtime?

2010-01-07 | 02:51:04  Musik
Kanske dags att sova? Mjo, skulle tro det.
Har nu insett vilken otrolig musiknörd jag är..
Sitter här klockan 02:42 och pillrar med musik för fullt på datan, mitt i alltihop hör jag på tv'n (som står 1m ifrån mig) att det är bra musik på MTV, så slänger mig på tv'n för att höja volymen lyssna i 1:30 för att sen stänga av och sätta sig vid datorn och fortsätta med musiken.......

jaja, det är kul och vad vore livet utan musik? inget!

Här har ni en låt till att börja med eftersom jag aldrig i världen kommer orka lägga upp 10 låtar nu.

jag nämner alltid hur sjuuuuukt bra låtarna jag lägger upp är, men den här håller verkligen världsklass! 1:20, världsklass



godnatt :*



Kommentarer
Postat av: JQ

så fet låt! jag som just skulle gå och lägga mig, nu blev jag helt hyper. :)

2010-01-07 @ 23:19:17
URL: http://pladask.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin