Ångest!

2010-01-06 | 15:44:57  Musik
Imorn börjar skolan.. riktig ångest! Dock så mjukstartar vi med förra årets schema och det var inte så farligt faktiskt.
MEN, om 2 veckor så startar det nya för 2010, det är inte riktigt lika mysigt. Inte en enda sovmorgon, man ska vara glad om man slutar halv 4. Jag kommer dö!

Får förlita mig på att Ammar håller glädjen uppe med mig så man kaaaanske kan glädas liiiiite åt att gå till skolan.

Hittade en skitgammal låt igår, den är verkligen stenåldern men jag satt och lyssna på den ett tag och fan vad bra den är! Feel it, testa den! Den är så tung.


Kommentarer
Postat av: Hanna

gammal, men bra låt :)

kram!

2010-01-07 @ 20:53:19
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin