2cool4school

2010-01-12 | 13:11:39  Allmänt
Sitter i skolan.. är trött, förkyld, vill hem, vill sova, orkar inte ta mig hem, måste på stan först, måste kanske till och med ut till birsta, har träningsvärk, har sån träningsvärk så jag inte ens kan sitta på toan klokt, har blött näsblod, har ätit mat.
Så, nu har ni fått del utav alla mina problem för dagen.

Träning imorse, skitless träning.. Fan för att gå upp kvart över 6 för att åka buss, byta buss, gå 1 km för att träna. Liiiiite drygt! menmen :) Träning ikväll också.

Tänkte gå och lägga mig tidigt igår för engångs skull, gjorde det riktigt bra som la mig direkt efter Paradise. Men kunde jag somna då? NEJ! Helvete, när man verkligen planerar och försöker att gå och lägga sig tidigt så funkar det inte. Somnade inte förrän 02.30 ungefär. Notera då att paradise slutar 23.00.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter ett par nya fotbollsskor.. Igår så var jag inne i 3 butiker (Förlåt InterSport, men har ni så sjukt dåligt lager skiter jag i att ni sponsrar oss), men inte en enda utav dessa butiker hade i stort sett en enda sko i strl 39. Så nu blir jag nog så illa tvungen att ge mig iväg till Birsta...

Så håll tummarna för att jag hittar något!


pissss and love :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin