Vilka bloggar följer jag?

2010-02-01 | 11:38:59  Allmänt
Följ min blogg med bloglovin

Vill först bara säga att nu kan ni följa mig på bloglovin.com för er som vill det.
Tror det har funkat tidigare också, men inte med min kontroll ;) Så tryck på länken ovanför bara.

Jaja, Godmorgon allihopa. Försov mig imorse, ajajaj!
Men ska till skolan nu snart, känns ovärt att komma jättemycket för sent.

Till lite roligare saker! Tror jag iaf..


Vilka bloggar läser jag? Jo, det ska jag tala om för er.




"Kändis Bloggar"

Kenzas* - Första bloggen jag började läsa och det var väldigt längesen, fortfarande rolig att läsa
Bave Amin*- Skön kille med skönkläd & musikstil, diggar honom
Rikauteliggare - Skön klädstil, lägger ofta ut bilder och det uppskattas!              
DJBabyJ - En utav mina största idoler inom DJ Sverige, men också en gammal vän och danspartner.
Melissablogg - Trevlig blogg med mycket fina bilder!
Somewear - Skaparna utav Somewear.se som säljer väldigt mycket fräscha kläder, har fastnat för deras blogg, galenskapare rätt av!

Andra Bloggar, vänner osv.

weloveems.blogg.se*
onespliffaday.blogg.se
asemma.blogg.se
redandblack.se*
smalltowngypsy.blogg.se
thehundreds.blogg.se
swedishiphop.blogg.se
hugokalm.bloggspot.com
johannaoestlund.bloggspot.com*

Dom bloggarna jag satt en * framför är dom jag läser vardagligen.



peace löveeeeeeee, nu blire skola sen träning. Hörs tonight



Kommentarer
Postat av: ems

ooh så roligt =) en sån här ska jag också göra!

2010-02-01 @ 19:32:01
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin