M to the a to the s to the k to the i to the n to the e to the n

2010-02-22 | 22:05:51  Musik



Äntligen!


Nu är det nära. Och jag är så sjukt jävla peppad.
Jag har längtat så sjukt mycket. Det är endast 5 dagar kvar nu, Sen smäller det!

Biljetterna är tydligen helt slut, men för er som missade köpa biljetter:

100 nya släpps på torsdag vid Entré Sundsvall. Så gör det!
För mig är det ett absolut måste att gå på Maskinen om dom besöker en stad inom räckhåll på 20 mil.
Så jag kommer defintivt stå längst fram även på Yran i sommar när dom spelar.

Dom enda giltiga anledningarna till att inte gå på Maskinen är enligt mig:

1. Du ligger på dödsbädden
2. Du ska spela Champions League final och tillhör FC Barcelona
3. Du ska se på Lil wayne live och får stå längst fram



Tänk er denna ljuva musik i live format? Jag får gåshud, rysningar, börjar kallsvettas och pinkar på mig.

Pengar


Dansa med vapen



Kärlek vid sista ögonkastet


Undan för pundarn





Jag älskar Maskinen




Kommentarer
Postat av: v

Har en fråga om maskinen, är det inte 18 åldergräns för att komma in där? äru inte fort 17 år? fake leg eller?

2010-02-23 @ 01:06:49
Postat av: julioooo

Vissa har flyt med när mammsen ploppade ut en! :)

2010-02-23 @ 10:36:47
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin