Frågor

2010-02-01 | 23:38:25  Allmänt
Har sjukt tråkigt och orkar inte plugga mer! NU får det vara färdigpluggat.. Måste sova snart också, ingen träning imorgon utan vi ska tydligen ha kostlära 08.00 imorgon istället. Har typ lust att springa ut i den här pissiga 10 meters snön som ligger överallt och bara göra volter och rulla mig för att jag är så glad för att få gå upp tidigt imorgon för att höra om kost, det har man ju aldrig gjort förut.....

Men men, nu ska vi sluta gnälla :) Jag é inte bitter!

Hittade lite olika frågor jag tänkte svara på, ganska roligt faktiskt.. 
Jag svarar ju på massa saker i frågorna nedan, men om det är något ni läsare undrar, vad som helst. Så fråga, jag svarar på så gott som allting, jag har inga hemlisar jag inte! :)

Eftersom läsarantalet ökar hela tiden och ni läsare bara blir fler och fler hela tiden så tänkte jag passa på att berätta lite om mig själv i dom här frågorna. Och som sagt, är det något ni vill veta, så fråga.

Tack till alla er som läser, ni som skickar snälla mail och kommenterar! Ni som skickar dryga kommentarer och som bara stör er på bloggen tackar jag också, ni får ju mina läsarsiffror att öka ni också! :)


Frågor


1. vad heter du? Julio/Joel Eduardo Qwiberg
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mitt namn duger bra! :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Haha, inte en aning?
4. vilket stjärntecken är du? Vågen
5. vilken årgång är du? 92a
6. vart bor du? Sundsvall
7. bott utomlands? Mitt första år i livet
8. flyttat antal gånger? hmm, 3 ggr.
9. vart skulle du vilja bo? Sydamerika
10. vilken skolklass? Andra året på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill jobba med det jag älskar mest, fotbollen

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 172
2. hur mycket väger du? 67 Kg
3. hårfärg och frisyr? Svart, ganska långt nuförtiden
4. ögonfärg? Bruna såklart!
5. mest nöjd med? Haha jadu? Ögona kanske.
6. minst nöjd med? Mina tänder
7. skostorlek? 39, ibland 38.5 & ibland 40
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Båda öronen & tungan. Och 2 tattueringar, 1 på ryggen och 1 på armen.

FAVORITER
1. filmer? Freedom writers och The Express
2. låtar? Allt elektroniskt, house house house! Lyssnar även på mycket hiphop/rnb.
3. årstider? Sommaren Sommaren och Sommaren
4. mat/dryck? Har ingen spec favorit, men Cola iaf.
5. djur? Voff Voff
6. färg? Röd
7. parfym Paco Rabbene's Million
8. tv-program? Family Guy
9. ämne i skolan? Rast.........................................
10. sysselsättning? Skola, fotboll

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart North Face Himalyan Parka
2. vad använder du just nu för skor? Olika varje dag, oftast air force nu på vintern, annars Converse 24/7
3. favoritfärg på kläder? Allt i färg
4. favoritmaterial på kläder? Typ tyg, haha.... Inte vet jag?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Stort linne, jeansskjorta, upprullade shorts, Converse & vit hat = SOMMAR!
6. favoritaffärer? Har faktiskt ingen favoritbutik, men gillar Weekday hårt!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet inte, och vill inte veta heller!
8. favoritmärke? Gucci, Prada, Dolce & Gabbana, Louis Vutton... Haha, jag köper snygga kläder inte efter märket. Men jag gillar Odeur starkt!
9. vad har du för byxstorlek? 29,32 då får jag sy upp och in dom men dom sitter perf i midjan (:
10. vad har du för tröjstorlek? Köper alltid oversize tröjor i L/XL, så vet inte. Men är nog en M.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. vilken färg på tapeterna? Vet inte vad jag ska kalla det..
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Mörkbrunt
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, för den är stor som en äng.. HEHE
5. vad vill du ändra där inne? Inget
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en lekpark
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datan, spelar musik
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min elefant Ellie
BLANDAT
1. vad heter din farfar? Faffa, haha närå. Per-Ove
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting alls
b) skolväska just nu? Ingenting alls
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen
3. vad är du beroende av? Musik och Fotboll
4. vilket land kommer du i från? Colombia
5. vilken sorts lypsyl använder du? Typ försvarets
6. vad tror du på? Mig själv
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen
8. vad köpte du senast? Juice och tidningen
9. har du nåt husdjur? 2 Dammråttor, Charlie & Uffe
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: Svart-Röd
smycken: Massor, orkar inte räkna upp..
solglasögon: Har inga för tillfället



Kommentarer
Postat av: ankis

om du är 92a, hur kommer du in på krogen då?:)

2010-02-04 @ 17:03:25
Postat av: Julio

Bra fråga, känner folk. Folk känner mig och många tycker bra om mig och vill ha mig där. :)

2010-02-04 @ 21:48:16
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin