PartyPartyParty

2010-02-04 | 23:15:06  Allmänt
Imorn är det party för Asal som fyllt år! :)

Ska dit mycket skönt och blandat folk, tror det kan bli skitkul.
Har hjälpt Asal med musiken till festen, så jag är iaf 100% säker på att det blir grym musik ;)
Vi kör förfest här imorn också, tror faktiskt det kommer bli grymt, jag är pepp.



Denna låt har fastnat i min hjärna, helt stört bra! Inte alls ny, men bra som fan!





Funderar också på vad man ska ha på sig imorn, brukar aldrig tänka på sånt innan.. Men en vän frågade om det blev kavaj imorn så kom att tänka på det.

Kavaj, skjorta
stilen?


Street, färgglad
a kläder, lite slappare?


Halv hiphopig, slapp stil?


Slips, skjorta, kofta stil?




Det återstår att se, bilder läääär ju komma upp! :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Den första bilden blir det för mig!!! ;)

2010-02-05 @ 09:16:51
URL: http://herrskapet.blogg.se/
Postat av: SSP

den andra stilen va flyyy:)

2010-02-05 @ 12:04:09
URL: http://suuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin