Paradise hotell final och fotbollsmöte.

2010-02-02 | 21:25:18  Allmänt
Skoldag som vanligt idag, det hemska provet jag fruktat så och faktiskt pluggat till också gick utav stapeln idag.
Det gick helt OK, så jag får minst godkänt, blir förvånad om jag inte får mer.
Skitsamma, träning, och efter det fotbollsmöte i ca 2 timmar var det som stod på tur.


Nu till kvällens stora snackis! Paradise Hotel finalen.

Vem tror ni vinner?

Själv så tror jag, och är så gott som 100% säker på att Jackie vinner, enligt säkra källor.
Fick jag välja så skulle Cimon vinna, diggade honom stenhårt ja.. Men icke! Jackie är den jag gillar minst på hela hotellet.






Har varit taskig på att lägga upp musik på senaste, men här kommer en låt.
Har tänkt lägga upp lite mer neutral musik och inte bara min elektroniska house musik som alla hatar typ..

Ge låten nån gång, jag gillade inte den första gången men nu är den så chill, dock inte riktigt min musiksmak

VARNING, det är dock väldigt lätt att få den på hjärnan och börja sjunga till den 24/7.



MEN IKVÄLL, så får ni 10 utav mina underbara låtar. Blir perfekt att lyssna på efter Paradise, så håll ögona öppna då.

Kiss!




Kommentarer
Postat av: johana

jävla jackie säger ja

2010-02-02 @ 21:48:49
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: pirkt

Den här klassbiten kan vara den enda bra låt som publicerats här. Riktigt skön.

2010-02-02 @ 21:51:52
URL: http://pirkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin