Mycket skönt.

2010-02-04 | 11:37:22  Allmänt
Kände mig skittrött igår kväll, funderade på att dra ut men fallet blev inte så.
Istället somnade jag runt 12 och vaknade nu drygt 11 timmar senare, på en Torsdag.
Känns sjukt skönt att kunna göra det och känna att jag faktiskt har hela fredagen, hela lördagen och hela söndagen ledig. Förutom träningar på eftermiddagen då & match lördag, men det är ingen fara.

Fast jag är rädd att jag börjar få halsfluss så ska kolla upp det idag, känns pissigt om jag skulle få det nu och missa årets första riktiga träningsmatch på lördag. Men känns samtidigt skönt att få det nu och inte exakt när serien startar.

Nu ska jag göra mig en fet frukost och njuta av ledigheten! :)

Så här ska min fina frukost se ut ;)




Kommentarer
Postat av: Messi och Mexes

Kolla upp det där med halsen.

Fotbollen behöver dig!

2010-02-04 @ 21:08:23
Postat av: Messi och Mexes

Kolla upp det där med halsen.

Fotbollen behöver dig!

2010-02-04 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin