Morgonmusik!

2010-02-03 | 09:51:56  Musik
Några sköna låtar såhär på morgonkvisten!
Idag bjuds det inte på några allround låtar, som jag hoppas på att alla gillar. (Känn dig utpekad, pirkt.blogg.se)
Idag är det min musik, det jag lyssnar på som bjuds och jag hoppas någon gillar det.

Skön låt, brukar bli bra när dessa gör mixar. Bra & skön mix helt enkelt!


Sinnessjukt bra låt, synd att man inte bodde på ett ställa där man hade kunnat höra den ute.
Ni med begränsat tålamod, spola fram till 3:10 typ. Vackert!


Är sjukt sugen på att dra ut & dansa ikväll eftersom det inte blev något i helgen.
OM det blir så, så skulle jag kunna döda för att få höra den här ute!
Spola till 1:25 om ni inte orkar lyssna hela introt. 



Nu blir det skola, tjiaooo.

Kommentarer
Postat av: javve

SÅ BRA ! ;D

2010-02-03 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin