Maskinen.

2010-02-28 | 15:23:29  Allmänt
Maskinen var exakt lika bra som jag hade hoppats på!
Kanske bättre?
Jag kan säga att det var värt varenda öre och jag hade kunnat betala mer för att titta på dom!

Kvällen började med middag hos Rosanna med massa trevligt folk.
Efter vi käkat började det droppa in mer och mer folk.
Folk festade & drack och det var trevligt. Jag var dock helt nykter igår. Skönt!

Drog oss mot stan och Maskinen, jag ville vara i tid för att slippa köa & vara 100% på att inte missa dom.
Det var klokt gjort. Hörde att folk fått köat men ändå inte kom in. Fan vad surt!

Lite bilder från spektaklet nedanför. Notera att alla bilder är med min Iphone.
Så det är inga bra bilder, bättre kommer senare. Men vi stod längst fram!

Tack Ammar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin