En tung natt.

2010-02-25 | 12:49:40  Allmänt
Var vaken till 1 ungefär, somnade en halvtimme kanske.
Sen hann jag se resten av Kanada - Ryssland matchen. Var inte ens spännande..

Somnade direkt efter den matchen, vaknade vid 6 kollade tio min sen somnade jag om igen.
Tur det tydligen. Trist att Sverige åkte ur, men inte kan jag påstå att jag bryr mig för 5 öre.

Sitter bara hemma idag, orkade inte skolan.
Hade bara skrillor & jag har ont i knät.

Mallan skickade en bild från Vemdalen igår, haha. Det var så sjukt kul :)




Kommentarer
Postat av: rosanna

haha rolig du choppas! bryr dig inte ett skit men likförbannat sitter du uppe hela nätterna;) älsker dig ja!

2010-02-25 @ 23:32:28
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin