I Love Soccer

2010-02-02 | 23:34:08  Allmänt






Jag älskar fotboll


Jag behöver inget annat än fotboll.
Jag klarar mig bra sålänge jag har fotbollen.
Det är fotbollen som får mig att må bra och får mig att vara den jag är.
När det är tungt och allt går emot än, då har jag världens största axell att luta mig mot, den axelln som fått mig att bli den jag är idag, den axelln som roat mig, och hjälpt mig i exakt alla lägen. Den axelln heter
Fotboll.

Det är inte alltid fotbollen går som man vill, inte ens ofta känns det som ibland. Oavsett hur tufft det är och hur mycket motgångar fotbollen bjuder på så är alla dessa motgångar en baggis, för det är så lätt att bestämma sig för att klarar dom här motgångarna, när man vet hur mycket man älskar framgångarna. Jag klarar alla motgångar i livet, har gjort hitills och kommer fortsätta göra, ingen kommer nånsin att kunna knäcka mig! Fattar ni det?


Min stolthet tar mig genom allting här i livet!




Kommentarer
Postat av: Anonym

håll dig då till det och låt det andra vara, för andras skull.

2010-02-03 @ 01:21:59
Postat av: rosanna

Tänk att folk alltid ska komma med neggokommentarer! tråkigt.

Kör hårt med fjussbollen darling:D

2010-02-03 @ 18:09:43
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Postat av: Messi och Mexes

Bra! Vi håller på dig, i alla lägen!

Det vet du!

2010-02-03 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin