FRICKIN GEEK NIGHT!

2010-02-21 | 21:23:24  Allmänt
21:00:

Spanska La Liga
Real Madrid - Villa Real & Tjeckien - Ryssland

Denna är för mig inte ens något val.
OS i all ära, men  den dagen jag missar en söndags match i La Liga.
Ja, då är jag troligtvis död.

01:40:

Ishockey
Kanada - Usa


Den här bör ses, eller rättare sagt måste ses.

06:00:

Ishockey
Sverige - Finland


Här kommer det största problemet.
Kanske den matchen man mest vill se på.
Men hur gör man då om det är revälj 08:30 och tiden är inne för Svenska B i sal 866 på Åkersviksskolan?

Alternativ 1: Sova direkt efter Kanda - Usa matchen för att sen sätta klockan på 06.00.
Kolla matchen och sen gå till skolan dödstrött.

Alternativ 2: Skita i Kanda - Usa och gå och lägga mig om ca 10 minuter för att sätta klockan på 06.00
och hoppas vara i någorlunda skick under dagen.

Alternativ 3: Skita i skolan och göra det enda rätta under OS tider. Kolla Kanda - Usa och kolla Sverige - Finland och sen sova exakt hur länge jag vill imorgon.

Ja, det återstår att se hur det blir.

I vilket fall som helst så har jag bakat mig en bättre kladdkaka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin