Dödens död.

2010-02-25 | 21:33:00  Allmänt
Jag trodde jag skulle dö.
Fyspasset/Vattenpasset var helt sinnessjukt jobbigt.
Det är helt otroligt hur fysiskt mycket man kan ta ut sig själv.
Im done.


Nu blir det dega, dega & lite dega till.
Men hur känns det att jag har Skadeteori kl 08.00 imorgon bitti?
Och är klar med det 09.00 för att sen börja lektion 11.40? INTE OKEJ.

Var ju på UF messa häromdagen. Då har någon random brud lyckats fota mig, haha.
Den här random bruden var från Övik, alltså långt härifrån. Av någon anledning har jag en vän därifrån som sett bilden på mig på den här tjejens blogg.. Haha, lite skummt. menmen.

Bilden:


Stäng mun föfan.





Kommentarer
Postat av: rosanna

erkänn att du bara är jävligt nöjd göbben;) mehehhe

2010-02-25 @ 23:30:16
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin