DJ Samvice

2010-02-13 | 16:28:10  Musik
Tänkte visa er DJ Samvice som är en utav mina största idoler i Sverige inom DJ Brancshen.
Ska visa 2 klipp från Café Operas DJ Challenge som gick utav stapeln hösten 2009.

Dj Samvice drog hem hela shiten och var enligt mig en värdig vinnare!
Här är hans 2 bidrag i semifinalen. Galet, helt galet!

(Kvaliteten är inte den bästa eftersom det är filmat med mobilkamera på scenen)

DJ Challenge Café Opera 2009 DJ Samvice Part 1


DJ Challenge Café Opera 2009 DJ Samvice Part 2




Det är alltid tråkmånsar som inte orkar titta på hela filmerna så här får ni några tips vad ni INTE kan missa!

Första filmen vill jag att ni kollar extra på 4:05, kan ni tänka er att vara där den stunden? Jag får rysningar i kroppen utav tanken. Okej, snälla missa inte 5:50 heller!

Andra filmen bör ni kolla 3:25 typ det är sjukt, galet, helt vildt. Älskar när någon i bakgrunden skriker "HAAAAN FUCKAR UUUR"

NJUT! Kiss



Kommentarer
Postat av: J-thang

GAAAH man bli ju helt extas!!!

2010-02-13 @ 16:48:46
URL: http://jsftelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin