Design

2010-02-12 | 17:55:25  Allmänt
Ny design då! :) Vad tycker ni?
Jag blev nöjd, tyckte den förra var lite för simpel och trist. Nu blev det bättre!

Tack så mycket Sanna Rafstedt som hjälpte mig med detta.
Ni kan kolla in henne på Sannarafstedt.se.


Tänkte visa er planchen jag beställde förra veckan som nu kommit.
Det är min största idol Martin Luther King på. Tyckte den var skiiitfräsch!







Jag blev nöjd iaf. För er som inte ser vad det står så står det:

"Darkness cannot drive out darkness; only light can do that.
Hate cannot drive out hate only love can do that."






Kommentarer
Postat av: Messi och Mexes

Snygg design! Men vi gillade den gamla mycket. Den var lite speciell, eftersom den var svart-vit. Den nya är flashig men också mer lik andras.

2010-02-12 @ 18:29:38
Postat av: polomeros

håller med tompisarna. något som gillas starkt är dock martins "hate cannot drive out hate; only love can do that".

2010-02-12 @ 18:50:16
URL: http://smalltowngypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin