2cool4school

2010-02-17 | 13:32:07  Allmänt
Sitter i skolan, tog mig en välförtjänt sovmorgon imorse.
Nu sitter jag i datasalen & ska skriva om Bulgarien på fritdsturismen....
Det suger, stenhårt! Ingen som har en uppsats om Bulgarien? haha.

Såg matchen igår kväll, Lyon vann med 1-0. Galet bra!
Dom var bättre, tyckte jag. Mitt tipp gick ju då åt helvete... menmen!

Ikväll är det ingen träning, blir slapppaaa.

Hittade lite sommarbilder från min, Fjulle & Luddes Sthlm's resa i Sommras.
 Restaurangs besök med Julie & Julie

Ludde, Julie, Julio, Julie

 Julio

Fjulle, Hotellpersonal, Julio





Kommentarer
Postat av: akar

nemas problemas hörru :)

2010-02-17 @ 13:46:38
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Frida

i like ^^

2010-02-17 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin