10:54

2010-12-25 | 11:08:09  Allmänt
Såhär tidigt har jag inte varit uppe på väldigt länge när jag varit ledig. Ganska skönt iofs.
Om 1 timme åker vi till farmor och farfar för den årliga "tacka-för-julklapps-&-äta-julmat-träffen", ganska trevligt tycker jag. Man uppskattar sånt mer när man blir äldre märker jag.

När jag är klar där så börjar 48 riktigt flippade timmar, har tagit det så lugnt på senaste och efter mängder med nyktra utgångar på meritlistan dom senaste månaderna så ska jag festa till det rejält.
Hoppas på någon skön förfest nånstans, sen bär det av mot Wallers X-mas Party, kan nog bli rejält kul.

Därefter påbörjas dom sista 24 flippade timmarna, båten imorgon 08.00 till Stockholm, sen vidare mot Norrköping där Maskinen lirar imorgon kväll. Mina kompanjoner blir inga mindre än Sala House Maffia, vet inte exakt hur kompotten ser ut men störda är dom vilka det än är, så det kan bli stört roligt.

Imorgon var det för sjätte gången i år dags att se Sveriges bästa livegrupp/grupp, sagt det förut och säger det igen, finns ingen grupp som har lika mycket röjj på sina spelningar som Maskinen. Underbart!

Sthlmsveckan m. delar utav Sala folket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin