Takida

2010-08-07 | 14:19:10  Allmänt
En bra kväll, så kan man samanfatta gårdagen.
Det var trevligt Takida var väl helt okej måste jag ändå säga.
Det var folkfest på Norrporten Arena iallafall och det ryktas att det ska bli ännu värre idag.

17.000 hörde jag någon säga att det skulle komma till Roxettes uppträdande ikväll?
Med tanke på hur stora dom är så är det väl kanske lite i underkant kan jag tycka?

Visste ni att Roxette är den gruppen i Sverige som sålt näst mest skivor genom tiderna efter Abba?
Nu vet ni :-)

Efter det så gick vi runt en sväng, sen till Olivia.
Sen senare hem.

Och det var längesen jag sov så gott kan jag lova, kommer inte ihåg senast faktiskt.


Juste måste passa på att tacka er alla läsare också.
Det var hemskt vad ni ökat dom senaste dagarna? Ni vet då allt när ni ska göra en glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin