Skolstart

2010-08-25 | 19:40:22  Allmänt
Jag är fan sämst på att uppdatera så fort jag får något att göra.
Och jag ber om ursäkt för det!

Men jag tackar er åter igen för att ni är så tålmodiga och står ut med det.
Nu är skolan igång & vi har redan satt igång för fullt.

Match lirade vi igår, förlust med 1-0 även fast jag måste säga att vi sett över 90 minuter var det bättre laget.
Tråkigt!

Kom just hem från ett fyspass, blev bra trött kan jag lova.
Ikväll får jag besök & jag får se vad vi kommer hitta på.

Jag kan inte lova att jag kommer uppdatera lika flitigt som jag gjort tidigare nu när skolan börjar, men jag lovar att MINST uppdatera 2 ggr per dag. Det kan jag lova!

Har pyntat mitt nya skolhäfte lite också ;-) Snyggt va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin