Rock that body

2010-08-12 | 13:28:00  Allmänt
Nu har det varit dålig uppdatering på sistone igen, men det är pga jag åker över halva Sverige i buss för att spela fotboll, då finns det inte så mycket tid över.
Och man är inte jättepigg när man kommer hem mitt i natten.

Men nu är det lugnt på den fronten ett tag faktiskt, så nu ska jag snart ner till gymmet innan det är dags för träning.
Ikväll beger jag mig ut mot urskogarna faktiskt, hela vägen till Jättendal.

Där bjuds det på en bättre matbit från familjen Norberg.

Imorgon kväll åker jag till huvudstaden med mina bästa grabbar.

Ammar & Jag


Anil & Jag



Det kommer bli grymt kul kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin