URF

2010-08-06 | 15:16:43  Allmänt
Vakna vid 2 tiden idag också.. Fattar inte vad det är med mig? Dock inte så konstigt om jag är vaken hela nätterna.
Blir en lugn dag idag för mig faktiskt ingen träning eftersom jag har fetaste lårkakan sen gårdagen.
Istället får jag pallra mig till gymmet & köra lite där.

Ikväll blir vi nog några grabbar från laget här för att sen ta oss ner och se Ulf Lundell & Takida, haha inte alls min musik för 5 öre men det kan nog bli trevligt ändå, eller?

Idag åker min högra hand till Uppsala för Reggea festivalen, hade varit kulT att följa med men har inte alls tid och möjlighet pga fotbollen. Menmen.

Jag & Ammar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin