Torsk

2010-08-17 | 15:00:13  Allmänt


Torsk igår mot ett riktigt bra BP 0-1 slutade matchen.
Välförtjänt måste man väl ändå säga.

Själv sumpade jag ett friläge med 10 min kvar... Så kändes sådär efter matchen.
Bra mycket bättre kändes det efter att jag fick tillbringa hela kvällen med min absolut bästa bästa bästa Aroua!

Det var riktigt mys och trevligt.

Saknat dig!



Nu är det som vanligt träning, sen hem och göra ingenting.
Om 1 vecka börjar skolan.

Ledsen för sjukt pissig update, men har varit i Sthlm så har inte kunnat uppdatera, men nu är det tillbaka i vanlig ordning igen. Glad jag blir utav att se att det är så många läsare som läser varje dag, trots att jag inte uppdaterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin