Sommarlov

2010-08-18 | 03:59:32  Allmänt
Det här är det som är helt underbart med Sommarlov, och jag njuter verkligen sista veckan.
Klockan är tio i 4, vi sitter 5 pers och kollar film, skrattar, pratar och ingen bryr sig om vad klockan är.

För vi har Sommarlov och gör vad vi vill, det är nu 7 dagar kvar tills mitt livs sista sommarlov är slut.
Det känns splittrande faktiskt, man blir rädd för att ta studenten och allt det där faktiskt.
Det är lite läskigt.

Jag vill att skolan ska börja ENBART för att få träffa kompisarna igen, förövrigt hatar jag skolan.

Såhär ser årets schema ut, syns väldigt dåligt.. Men det är helt OK faktiskt :-)



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin