Skinny pants and some vans

2010-08-21 | 19:42:54  Allmänt
Riktigt skön dag på Birsta idag må jag säga, umgåts med föräldrarna hela dagen.
Det var skönt och roligt.

Pappa är lite rolig han, han var less på kläderna han hade på sig så han sa till mig "Kan du dressa om mig?".
Så vi gick in i lite klädbutiker så vips hade han ny skjorta, ett par nya jeans & ett par schvin-snygga kängor.
Som jag också vill ha förövrigt. Det var lite kul tyckte jag.

Själv blev jag ett par örhängen + en mössa rikare.

Träffade också Våfflis & Blåbäret en stund.

Har just slängt i mig lite god tacos och ikväll ska jag umgås med päronen och ta det lugnt bara, match imorgon ju.


Gick runt med min mask som vanligt på Birsta idag, så mötte jag på en filur som hade en likadan men som hade den uppfälld. Lite Coolt kan jag känna? (Kolla hur snyggt mitt öra blev btw)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin