Schuuul again

2010-08-30 | 15:35:15  Allmänt
Då är skolan igen på sitt fulla blodiga allvar..
Igång direkt idag med UF företagande, jag har kommit på en sylvass idé måste jag säga.
Detta kommer bli succe, det kan jag nästan lova.

Jaja, nog om det.
Skoldagen har varit soft och jag gick och la mig tidigt igår, vilket gjorde att jag höll humör och ögon uppe i stort sett hela dagen faktiskt!

Ikväll är det match 18.00 mot Assyriska på Norrporten Arena as usual när vi lirar hemma.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt kortare tupplur, sen bege mig mot IP.
Håll tummarna för 3 poäng ikväll så är ni snälla.

Här har ni lite mer fet hus musik, den här är riktigt galen alltså!
Har så otroligt mycket ny fräsch house att bjuda er på, kommer ta ett tag att hinna få upp alltihop, men ska göra mitt bästa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin