My days

2010-08-26 | 22:25:45  Allmänt
Skolan 08.30 imorse, kändes inge vidare att gå upp vid halv 8 alltså!
Usch säger vi om det, finns dock inte så mycket att göra åt saken.

Ska som sagt försöka göra ett ryck i skolan sista året, mindre skolka, mer göra på lektionerna framförallt.
Har helt ärligt gått till skolan, sovit på första 2 lektionerna, sen skolkat resten av dagen för att känna mig pigg till träning eller gå till träning tidigare.

Men nu är det slut på det, vill inte vandra som en levande zombie i skolan mer!

Imorgon åker jag till Sthlm 06.05 för ett möte med min far och en persson till angående min situation i fotbollen.
Mer än så säger jag inte.

Ska också hinna med att:


Klippa mig
Kolla bil
Kolla lite kläder för kul skull bara


Kommer hem redan imorgon kväll så som planen ser ut nu, ska bli skitskönt att träffa pappa innan han åker iväg till Kosovo igen!

Sthlm at night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin